Gratulacje!!!!
Świadectwa maturalne
Uprzejmie informujemy, że świadectwa maturalne będą wydawane 9 lipca 2024 r. według następującego harmonogramu.
Świadectwa będzie można odebrać w terminie późniejszym, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w godzinach pracy sekretariatu.
Praca sekretariatu
Uprzejmie informujemy, że sekretariat liceum w okresie wakacyjnym jest dostępny dla interesantów
w godz. 10.00-14.00.
Rekrutacja
Uprzejmie informujemy, że nie prowadzimy rekrutacji do klas 2-4 z powodu braku wolnych miejsc.
Zakończenie roku szkolnego 2023/2024
Zapraszamy w dniu 21 czerwca 2024 r. na uroczystość zakończenia roku szkolnego do sali gimnastycznej zgodnie z harmonogramem:
- godz. 9.15-10.00 klasy: 1 A_1, 1 A_2, 1 B, 1 C_1, 1 C_2, 1 D_1
- godz. 10.00-10.45 klasy: 2 A, 2 B, 2 C_1, 2 C_2, 2 D_1, 2 D_2, 2 E
- godz. 11.00-11.45 klasy: 1 D_2, 1 E, 3 A, 3 B, 3 C, 3 D, 3 E
Po uroczystości w sali gimnastycznej zapraszamy na spotkania z wychowawcami w salach lekcyjnych.
II Lekkoatletyczne Mistrzostwa Mokotowa
12 czerwca 2024 r. na obiektach sportowych 28 LO odbyły się pod patronatem Burmistrza Dzielnicy Lekkoatletyczne Mistrzostwa Mokotowa szkół średnich. W pierwszym dniu zawodów rywalizowały dziewczęta i chłopcy m.in. w konkurencjach: pchnięcia kulą, skok w dal, biegach krótkich, biegach średnich oraz sztafetach. Nagrody zwycięzcom wręczył Burmistrz Dzielnicy Mokotów Pan Rafał Miastowski.
23
MAK po raz 5
7 czerwca 2024 już po raz piąty na Kochanowskiej scenie gościła MAK, czyli Muzyczna Alternatywa Kochanowskiego.
Szefowie. Sekcje. Program. Relacje
Edycja nr 5 MAK-u to również chrzest bojowy naszej zmodernizowanej sceny, oraz akustyki naszej sali gimnastycznej, który wypadł bardzo pomyślnie.
Festiwal w liczbach:
- czas trwania: 14.30-22.00
- widzów: ok. 400
- zespoły na scenie: 9
Szefowe Festiwalu:
Tegorocznym Festiwalem kierowały: Iza Stosio 3 A oraz wice-szefowa Lena Kaczor z 2 E. To one zarządzały całym festiwalem i wszystkimi sekcjami. Dzięki nim festiwal przebiegł sprawnie, bezpiecznie, a całe wydarzenie było niezapomniane.
Martyna Kwiatkowska z 3 A wraz z Otylią Wieczorek z klasy 3 C miały pod swoją opieką sekcję koordynacyjną. Dzięki nim festiwal cieszył się świetną organizacją oraz brakiem chaosu.
Sekcja WOLO - pod wodzą Natalii Opalińskiej 3 E i Kuby Kłuski z 3 E pracowała w kuchni, stołówce oraz na stoiskach. A całością dyskretnie opiekowała się p. Katarzyna Mikołajczyk.
Sekcją promocyjną kierowali Michalina Mykytyn 3 E oraz Amelia Wojtunik z 3 E.
Sekcja dziennikarska pracowała pod kierunkiem Anny Dybko z klasy 3 A i jak co roku zadbała o przygotowanie streszczenia festiwalu! Dzięki tej sekcji możemy dowiedzieć się co się działo na wszystkich koncertach.Sekcja Finansowa pracowała pod przewodnictwem Heleny Szczuraszek i Pawła Torbicza z 2 A pod dyskretną kontrolą dyrekcji oraz kierownika gospodarczego p. Barbary Rutkowskiej (finanse, rozliczenia, faktury)
Sekcję konferansjerską prowadzili Zuzanna Tkacz z klasy 2 A oraz Kamil Madoń z 3 E! Jak zawsze przygotowali dla widzów ciekawe zapowiedzi oraz sprawili, że festiwal był niezapomnianym przeżyciem dla każdego uczestnika. Kreatywni oraz bardzo zaangażowani w to co robią!
Sekcja porządkowa to Jan Bralewskim z 2 B i Kuba Pawełkowicz z 2 A.
Bezpieka to Piotr Krzemiński z 3 B i Marcelina Walo 3 E.
Sekcja Design nie wymaga żadnego komentarza, to nasze mrówki, które przez wiele tygodni w okolicach pracowni nr 110 oraz 111 popołudniami, kiedy w szkole nie ma już prawie nikogo, pod okiem dyrekcji produkują elementy dekoracyjne, które w finale składają w fantastyczna całość. W tym roku sekcję prowadziła Alicja Bożek z klasy 3 A. Jej członkowie zadbali o to, abyście poza niezapomnianą zabawą mieli również czym nacieszyć oko. To właśnie im zawdzięczamy niesamowite i jedyne w swoim rodzaju dekoracje festiwalu. Na kilka godzin przed rozpoczęciem Festiwalu sekcja to rozrasta się do kilkunastu uczniów pracujących intensywnie.
Sekcja graficzna-to właśnie pod opieką Weroniki Sołśni z 3 E powstały wspaniałe grafiki, które można podziwiać na kontach festiwalowych.
Niewątpliwie niewyobrażalną pracę wykonała sekcja techniczna pod wodzą Przemka Adamczyka z 3 A i Tomka Sykuły z 2 B.
Gromadzony i zdobywany przez kilka lat przez nas sprzęt niezbędny do oświetlenia i nagłośnienia każdej festiwalowej imprezy to z jednej strony dobrodziejstwo, bo jesteśmy niezależni, ale z drugiej strony jego obsługa to naprawdę bardzo poważne, czasochłonne, odpowiedzialne zadanie i wyzwanie. Jego instalacja i ustawienie trwało od środy do piątku kilka godzin dziennie.
Błysk fleszy to dla nich normalność. Kierowana przez Tomka Salskiego z 3 C i Wiktorię Grabowską z 3 A sekcja fotograficzna zadbała o staranne dokumentowanie festiwalu MAK na pięknych zdjęciach. To dzięki tej grupie mamy później tyle fotografii, które są wspaniałą pamiątką po festiwalach, uchwycając ich najlepsze chwile.
Piotr Polsakiewicz z klasy 3 A to sekcja Filmowa- zadbał o nagranie wszystkich występów i późniejsze ich opublikowanie!
Wymienieni uczniowie kierują sekcjami, ale przecież każda sekcja to co najmniej kilku uczniów, których nie sposób wszystkich wymienić. Wielka praca.
Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób i jakimkolwiek zakresie zaangażowali się w organizację MAK-u w roku 2024.
Szczegółową relację można przeczytać, obejrzeć, a nawet wysłuchać w mediach festiwalowych.
MAK-iem nr 6 za rok pokieruje Lena Kaczor z klasy 2 E.
Gratulacje dla wszystkich!
A już w listopadzie 24' czeka nas 30 Festiwal Teatralny...
MŚ
20
Archiwum Aktualności